Wednesday, November 11, 2009

KELAS HARFIAH ALQURAN DI MPP ZON 3




Salam

Alhamdulillah. Hampir tiga bulan kelas hafiah Alquran telah di jalankan di pejabat MPP Zon 3 di bawah bimbingan Ustaz Shafie daripada Bahtera Consultant.

Bilangan pelajar yang kekal menghampiri 15 orang walaupun kadangkala tugasan dan urusan kecemasan menyebabkan ketidakhadiran. Saya sendiri sering di halangi tugas mesyuarat dan perbincangan di MBSA. Rasa juga kehilangan majlis ilmu yang saya seringkali katakan ia 'Taman-taman syurga'.

Setiap kali saya hadir dalam pengajian 'taman syurga' hati saya amat tenang dan rasa ilmu Allah mengalir deras. Saya menyeru warga MPP Zon 3 daripada kalangan ibu-ibu datanglah menyertai kelas dua jam ini mulai 8.00 pagi setiap hari Khamis. Saya pernah bertanya ustaz boleh kah peserta lelaki hadir, beliau tidak menghalang jika ada yang sudi. Bayaran empat minggu pelajaran hanya RM50.00 (Ringgit Malaysia lima puluh sahaja). Setakat ini tidak ada lagi kelas ini mengumumkan cuti, di harap ia akan di teruskan walaupun musim cuti sekolah dan mungkin boleh bawa anak-anak yang remaja menyertainya. Sila hubungi en Rusydi 03 5510 5084

No comments:

Post a Comment