Friday, November 13, 2009

BANJIR DI PUSAT KOMMERSIAL SEKSYEN 7









Salam
Khamis 12 November 2009 akibat hujan lebat, kawasan takungan air taman tasik @7 melimpah dan air tersekat di kawasan Pusat Komersial berhampiran pasaraya Bintang menyebabkan banjir.  Kawasan Surau lebih dua kaki di naiki air dan semua peralatan serta karpet di tenggelami air.  Kerja-kerja pembaikan sedang di jalankan oleh pihak MBSA dan i City, di harap ianya kukuh supaya banjir tidak berulang lagi. 

Selaku Ahli Majlis saya rasa tercabar juga kerana menjaga -( jalanraya di Filipina di penuhi air)
 Zon yang penuh cabaran, lepas satu, satu masalah timbul.  Saya berdoa kita tidak mengalami kesan ketidak berperaturan pembangunan dan substandard kualiti pembanguann di tambah dengan kebejatan rasuah dan kurang perancangan yang berlaku di filipina kerana hasilnya tengoklah sendiri penderitaan rakyat.






           Banjir di Filipina

2 comments:

  1. Assalammualaikum..... Terima kasih atas perihatin MPP Zon 3. Kami selaku pihak pengurusan JMB "PK SEK: 7 COMMITTEE" di sini berharap agar masalah tersebut tidak berulang lagi.. kepada sesiapa ingin membuat sumbangan kepada surau tersebut, bolehlah berhubung dengan AJK Surau. Sekian Wassalam....

    ReplyDelete