Saturday, December 5, 2009

ENGLISH IS FUN -PROGRAM AKHIR 2009




Salam

Sabtu 5 Disember 2009 program akhir English is fun telah di adakan di Dewan Melati Seksyen 7 Shah Alam. Program kali ini semacam kurang promosi dan di hadiri kira-kira 12 pelajar. Banner memang tidak di buat untuk menjimat kos, namun ibu bapa yang datang mencadangkan di buat banner dan iklan lebih meluas.

Program dengan kerjasama Pertubuhan Mawaddah Malaysia (PMM) ini telah berlangsung hampir dua tahun namun kekangan yang di perhatikan ialah kedatangan pelajar yang bertukar ganti kerana setiap sabtu banyak program yang di aturkan oleh keluarga atau pihak sekolah. Masa cuti sekolah pula mungkin pelajar ada yang bercuti atau balik kampong.

Apa pun jutaan terima kasih kepada MPP, PMM dan ahli MPP yang berkerjasama. Kali ini menyaksikan en Chan datang membantu 'chicken dance'


Pelajar juga dapat di ajar melalui'on-line' nasyid, melukis kad ucapan dan mendapat cenderahati. Tahniah kepada semua termasuk PTO yang berkerja keras, Puan Afifa Malina dan En Md Shah Ridduan yang menyediakan makanan dan Puan Ngasobah bersama Cik Raja Siti Zubaidah mewakili PMM.

No comments:

Post a Comment