Friday, March 26, 2010

PROGRAM KOMUNITI DI SEKSYEN 7


Salam

20 Mac 2010 menyaksikan peranan Petronas mendekati masyarakat sekitar seksyen 7. Program komuniti ini di anjur dengan kerjasama MBSA, MPP Zon 3 dan stesyen minyak Petronas Jalan Plumbum.

Sambutan adalah meriah dan anak-anak seronok bersama aktiviti yang di jalankan A&W. Beberapa orang ahli majlis turut hadir dan Pengarah Jabatan Korporat Puan Asmah dapat hadir walaupun sibuk.

Sumbangan kepada OKU, ibu tunggal, anak yatim dan dhuafa (miskin) menambahkan barakah program semoga menjadi perintis kepada banyak lagi badan korporat menampilkan diri membantu masyarakat di sekitar.

Esoknya 21 Mac, pagi Ahad majlis Bicara pagi untuk memasyarakatkan ilmu ala dataran ilmu kota Bharu Kelantan telah di adakan di Taman Rekreasi Seksyen 7 berhadapan Urban Kiosk. Program anjuran MPP Zon 3 sempena MaulidilRasul 1431H. Tajuk bicara ialah "Rasulullah saw contoh unggul remaja". Tiga ahli penal telah menyempurnakan program yang di selangi pukulan kompang kumpulan Luqmanulhakim dan nasyid Sautol Mujahidin daripada KISAS (kolej Islam Kelang). Di akhir program ada cabutan bertuah dan sambutan alhamdulillah amat memuaskan. Program akan datang sedang di rancang pada 15 Mei (Sabtu) 4-6 petang di lokasi yang sama insyaAllah. Kali ini tajuknya 'membumikan solat - masjid umat Islam seluruh bumi ini" Penceramah jemputan insyaAllah ust BadrulAmin yang kaya dengan nasyid syahdunya.

No comments:

Post a Comment