Monday, April 19, 2010

MESYUARAT MPP APRIL 2010

Salam sejahtera

Isnin 19 April 2010 9 malam satu mesyuarat MPP Zon 3 di adakan bertujuan membuat post mortem program karnival Taman Tasik Seksyen 7. Beberapa agenda baru turut di bincangkan bagi mendapat persetujuan.

Pengerusi MPP Zon 3 merujuk kepada surat yang di sampaikan kepada Y Bhg Datuk Bandar Shah Alam dan Pengarah-pengarah jabatan di MBSA seperti dalam tulisan sebelum ini. Semua perkara yang di bangkitkan di beri tugas pemantauan kepada ahli MPP.

Cadangan daripada Sargent Halim mengadakan program karnival futsal pada 15 Mei. Oleh itu program bicara petang bersama Ust Badrul Amin di tunda kapada 29 Mei.

Pada hari Ahad 25 April 2010 satu taklimat berkaitan projek kitarsemula minyak masak akan diadakan di pangsapuri nilamsari blok 55 jam 10 pagi. Semua ahli Skuad bersih di minta hadir untuk mendengar taklimat. Begitu juga ahli JMB dan wakil surau berdekatan. Pelajar Sri Pintar juga akan di jemput menyertai. Encik Chan di minta mengetuai projek ini.

Banner mengenai pelbagai arahan kepada pengguna taman tasik akan di usahakan oleh pihak MPP bagi mengelak berterusan amalan kurang sihat di taman tasik.

Satu banner akan di buat memuatka aktiviti mpp zon 3 yang akan menjadi bil board di letakkan di sebelah tanda arah MPP Zon 3. Ini memungkinkan ramai penduduk tahu aktiviti yang di jalankan.

Skuad aman akan terus menjalankan aktiviti, kali ini menyertakan anggota RELA dan sekiranya telah mantap seramai 40 orang akan di beri sijil penyertaan.

No comments:

Post a Comment