Sunday, January 3, 2010

MPP ZON 3 DAN TAHUN BARU 2010

Salam sejahtera

Alhamdulillah kita telah melangkah ke tahun baru 2010. Doa dan harapan saya MPP Zon 3 kekal bermotivasi dan berjaya dalam pelbagai aktiviti yang memberi manfaat kepada warga seksyen 7 dan U12.

Ambang tahun baru SKUAD AMAN memulakan rondaan di dua kawasan, Taman Tasik dan Kawasan Perdagangan Seksyen 7. Kebetulan di i City ada sambutan tahun baru dan persembahan bunga api saya berkesempatan bersama beberapa sukarelawan dan menyerahkan 'nasi arab' kepada mereka. Tahniah dan ucapan terima kasih kerana memulakan usaha murni. Saya telah memaklumkan pihak polis, mbsa dan jais supaya kehadiran SA tidak menimbulkan masalah. Namun saya difahamkan pihak jais sendiri mengadakan operasi dan di fahamkan lebih 50 kes khalwat, minum arak dan berkelakuan sumbang di tangkap di seluruh Selangor.

Apa pun tugas SA membantu di harap tidak merosot bila keadaan mula sibuk selepas sekolah di buka nanti. Buatlah pemantauan yang patut di kawasan masing-masing dan kita akan selaraskan dengan SA dan pihak berwajib nanti.

No comments:

Post a Comment